Lucia



Idag gick jag upp kl 7.00 för att se på luciafirandet på tven :) Det va jättefint och dom sjöng så jag fick gåshud över hela kroppen :P Hade tänkt äta lussebullar och dricka varm o'boy till, men både lussebullarna och mjölken va slut :P så det gick inte. Men tog iaf en macka och sen åkte jag till stallet och red ut en sväng i snön :) Och Molly va jättepigg och glad :) <3 Och gud va fint det är när träden är fulla med snö och när allt är så vitt, då är det extra härligt att rida :D för det känns som en saga eller något sånt :)

Nu ska jag vila mig lite. Är aströöööööööött :P Och sen ska jag gå till älsklingen till kl 16 för att fira hans lillebror :) Och efter det ska älsklingen och jag göra ett pepparkakshus, undrar hur det kommer gå haha ;P



Och idag är det 11 dagar kvar till julafton :D WOOW


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback