Julgran

Har jobbat idag också, 8.30-13.30. Kändes som det gick fort idag med :P Allt gick bra iaf :) Fick även lite pengar och det är ju inte helt fel ;) Blev ganska mycket eftersom jag inte fått betalt för dom tre sista helgerna. Fast det kommer bli mer pengar ;) för jag fick inte allt som jag skulle få, för Katarina hade inte mer pengar på sig hehe. Sen hämtade mamma och Anders mig och då åkte vi och köpte julgran :D Så älskling och jag ska klä den senare :D <3 Sen åkte vi vidare till ÖB och handlade lite saker. Bra saker! Jag köpte godis (a) refläx-ländtäcke till Molly och benreflexer, ett par ridhanskar och sen två halsband till katterna. Ett rött med en bjällra till Nalle-Maja och ett svart med en bjällra till Björne :D Får se om dom vill ha dom på sig hehe ;P Sen åkte vi även till Rusta för att inhandla en julgransfot. Sen bar det av till stallet för att ta in våra hästar. Och nu är jag hemma :) Ska duscha och äta lite och sen blir det att klä granen med älsklingen ;) <3 WIIHOOOO :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback