Idag om en vecka är det julafton ;D

Idag gick jag upp tidigt och åkte till stallet. Red lite på "lilla fältet vid stugan" och fy va blött det va! :( Det är verkligen inget kul att rida när det är sånt här väder och dåligt underlag och när man inte har något ridhus! Aldrig att jag tröttnar på att ha häst, men vädret, nae fy fan! :(  När jag kom hem från stallet blev det storbak ;) Lussebullar i alla dess former haha ;D Älskling skulle ju hjälpa till, men han va så trött så han låg hemma och sov (a) <3 Men han kom lagom tills dom va klara ;) Och så gjorde vi klart vårt pepparkakshus :D Nonstopen räckte inte så det ser lite fult ut i ena hörnet av taket :P Men annars är jag faktist riktigt stolt över vårat verk :D

Och nu sitter jag här själv. Älskling skulle repa. Funderar på att ta en lussebulle höhö ;P Goda som fasen va dom iaf, för jag har redan smakat tralala (a)




Lussekatter :D



Mitt och älsklingens fina pepparkakshus
med alla små tomtar och utan nonstop i ena hörnet ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback