Hoppträning idag igen + hjärnskakning!

Japp blev hoppträning idag igen :) Fast jag hann inte hoppa så mycket förren jag flög av och slog huvudet i marken :/ Men det va mitt fel. Vi kom fel in på ett hinder och Molly tänkte stanna men då tryckte jag på henne och hon hoppade ändå <3 gullehästen, men sen snubblade hon över bommen och då tappade jag balansen och åkte av... Idag igen ;P Så jag satt på lektaren typ hela lektionen :P Flimmrade för ögonen och hade gaaaaaanska ont i bakhuvudet :( Och det har jag fortfarande, mår lite illa nu med. Men sen satt jag upp för att skritta och trava lite så jag inte tycker att det är obehagligt att rida... Och då frågade Rojne om jag ville ta ett litet språng och jag kände att jag mådde så bra att jag klarade det, så det blev två varv på en liten bana iaf ;) Och Molly va verkligen superduktig! Jag med, det sa alla iaf ;D haha för att jag va strong nog att sitta upp och hoppa fast jag hade rammlat av och salgit i huvudet. Fast synd bara att det här va sista gången på hopptäningen, för sen ska ju Klara och Santa flytta och då kommer jag inte kunna åka med dom :(

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på Oc!

Kommentarer


Postat av:JENNIFER

HAHA, Nina då ! Åka av 2 gånger på så kort tid klarar ju bara du (och jag ) :p fast molly hoppar jättefint ! Men nu snor jag tillbaka min klara så du får väl komma och hälsa på oss i vårt stall (:

2009-01-05 @ 20:44:47
URL:http://jnfrw.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback