Bläää!

Kom precis hem. Fy fan va trött jag är! Har jobbat från kl 8.30-13.30. Det va nästan lite kul att jobba idag :P Tiden gick fort kändes det som. Men sen aa. Gah, jag är så irriterad på det där jävla faaanskapet alltså! :@ "Du ser lite frusen ut" Nej då det va jättevart att vänta en timme :@ Och sen bla bla bla om allt möjligt.... Kul. Jaja. Jag kom till Molly tillslut iaf :) Julpyntade runt hennes box idag, blev jättemysigt tycker jag :) Men allt kommer väl va uppätet till imorgon ;) hon gillar nämligen att äta glitter haha :P Något mer som jag upptäckte idag att hon gillar är skumtomtar haha :D söthästen då <3


Så himmla bra bild är det ju också...

Föresten, älsklingen min va jätteduktig igår :D ASBRA VA HAN :D WIIHOOOOOOOOOOOO!




Nu ska jag gå och duscha för jag stinker bajs. Sen ska jag äta och sen va med älsklingen :D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback