Björn Åhlin <3

Med det här inlägget vill jag tala om hur otroligt mycket jag älskar min underbara pojkvän! <3

När Björn frågar varför jag älskar honom vet jag inte riktigt vad jag ska svara. Eller, jo det vet jag ju såklart. Men jag vet inte hur jag ska förklara det för att han verkligen ska förstå hur jävla otroligt mycket det är! Jag tycker att ordet "underbar" är ett ord med "allt-i-ett". Alltså i ordet "underbar" ingår även orden, snäll, omtänksam, rolig, söt, snygg, het, sexig, bäst, romantisk, charmig, jaa och nu glömmer jag säkert en massa bra ord av bara farten, men jag hoppas ni förstår vad jag menar med att ordet "underbar" är ett "sammlingsord" för alla dom där orden. Men han är inte underbar! Han är bättre än underbar! Och det är därför som jag älskar honom så otroligt jävla mycket! Jag älskar honom mest av allt på hela jorden och för honom gör jag vad som helst! Jag har fått höra att jag är "besatt" av honom. Och visst är jag det. Men inte på det sättet som dom menar. Det är självklart att man är besatt av den man är kär i och älskar, annars vore det väl ganska konstigt, eller? Det är inte så att jag inte kan vara ifrån honom en sekund, det kan jag faktist, men det är inte roligt att vara ifrån honom! Och det tror jag att alla som är riktigt jävla kära i någon, som jag är i Björn, förstår! Och kärlek, vad är det för något egentligen? Jo det ska jag förklara för er som inte vet. Det är när man är så kär i en person att man får fjärilar i magen varje gång man ser personen, fast man ser personen nästan varje dag. Alla tråkiga saker blir roliga. Man blir helt till sig av glädje och lycka varje gång man får ett sms eller när personen ringer. Varje sekund utan personen känns ensam och mörk. Och det kan aldrig bli tråkigt att vara med personen, man kan aldrig få för mycket av den. Och när man säger ordet "kärlek" så tänker kanske många på pussar, kramar och sex, vad vet jag? Men kärlek är så mycket mer än så. Det är gemenskap och att dela sitt liv med en annan människa. Man stöttar varandra genom glädje och tårar och finns alltid där för att lyssna, trösta och sprida glädje! Björn Lars Rikard Åhlin, du visar verkligen mig vad riktig kärlek är! <3





Jag vill dela mitt liv med dig föralltid min älskling! <3

Kommentarer


Postat av:Bearling:D

Det var det finaste jag någonsin läst i hela mitt liv! <3

2008-12-13 @ 13:30:59


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback