Älskling, pizza och South Park

Kom precis hem från älsklingen min <3 Vi köpte pizza haha xD Vetifan hur många vi har ätit den här veckan :P Men idag va det iaf inte lika gott. Fast det är klart, vi köpte ju på Skeppet idag och inte på Markus som vi brukar, så det är klart att det inte va lika gott. Fast det gick ner iaf för jag va ashungrig :P Sen kollade vi på South Park som älskling har laddat ner :) Asbra! Det är verkligen asroligt :D Sen följde älskling mig en bit hem :) <3 Jobbigt att sova ensam :( har så svårt att somna... Och så är det ju såklart så himmla mysigt att få somna och hålla om älskling <3 Men älskling börjar tidigt imorgon och jag ska till stallet tidigt för jag har en dubbel körlektion på eftermiddagen. Men vi träffas ju efter det så det är ju tur :D

Och nu snöar det ute :D Hoppas det kommer massor under natten wiiiie!

Jäpp, men nu ska jag gå och sova :) God natt!

Till Björn, min älskling <3
Jag älskar dig så otroligt mycket. Och med dig känns allt så himmla bra.
Du är mitt allt. Min själsfrände. Min andra hälft. Vad vore jag utan dig?
Jag menar allvar när jag säger att jag vill leva med dig föralltid.
För jag kan inte tänka mig ett liv utan dig. För du är mitt liv.
Du gav mig livsglädjen tillbaka och du visar mig vad riktig kärlek är.
Jag älskar dig mest av allt på denna jord. Du och jag föralltid Bearling! <3

Kommentarer


Postat av:Bearling:D

Du är så söt och jag älskar dig! Du får mig att må bra och du är roligast o sötast o snyggast o bäst och allt<3 VIll vara med dig föralltid:D <3

2008-12-05 @ 11:38:59


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback