8 dagar kvar...

...Till julafton :D

Idag vaknade jag och älsklingen 14.12 :P liiiite sent, men det är ju så gött att sova ;) Gick iaf hem då, åt lite och sen åkte jag till stallet :) Red ut en sväng i mörkret och dimman... Molly va jättepigg men allt gick bra :) Synd bara att snön håller på att smälta :( buhuu. Fast det är faktist mer snö vid stallet än i stan, så det är ju lite bra iaf ;D Kom hem precis. Fick vänta aslänge på bussen för den hade ju såklart gått sönder... Så fick ta nästa. Väntade 30 min. Kul! Så nu har jag tagit en varm dusch, det behövdes! :O Va som en liten isklump när jag kom hem. Nu ska jag äta lite och sen ska älskling och jag baka pepparkakor :D KUL OCH MYCKET GOTT ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback